Thursday 15 November 2007

Lewat

Hari nie aku terpaksa bg alasan sakit perut sbb mmg aku sakit perut ble nak g keje td. Lagipun aku mmg lambat pun nak g keje. Hehe. Lately aku asyik lambat jek g keje. Aku pun xtau napa aaaa aku asyik lambat jek. Smlm aku tdo dlm pukul 2 lebey kot. Pasal smlm berperang ngan bini aku. Bini aku ada masalah tekanan kot. Saat2 exam nie. Dia asyik nak memarah jek laaa lately. Aku xske ble dia marah. Dia akan cakap melalut ikut sedap mulut dia jek. Kalau org x sabar ngan dia sure xleh nyer. Aku pun xtau camner aku leh sabar sampai mcm nie skali. Aku harap hubungan aku nie berkekalan dan aku juga harap dia akan jadi bini aku yg sah.
Esok aku ingat nk jumpa dia. Tp aku serba salah skang ni. Kiai dari indonesia tu nak jumpa aku plak. Aku ingat nak jumpa dia mlm nie. Tp dia ada hal laaa plak. Aku nak mintak tlg dia doakan skit utk aku ngan ain. Supaya aman skit hubungan ktorang. Asyik gadoh jek. Aku pun naik runsing gak laaa. Aku xnak laaa hubungan aku nie berakhir macam tu jek. Aku ingat nak g unisel nak ajar bini aku c++. Haih conflict sungguh. Kalau laaa badan aku boleh belah 3 kan best. Lusa aku dah berangkat ke Bandung. Bercuti kat sana. Family day buat kat bandung seh. Gempak gle. Mak aku sibuk nak ikut. Aku serba salah plak. Aku nak have fun kat sana. Tp ble parents aku ikut nanti xleh laaa aku huha huha. Haih. Kesian pun ada. Mak aku beriya2 nak pg. Haih. Ntah laaa nanti laaa aku bwk dorang pg. Kusut seh.
Skang nie aku rasa tertekan gle ngan keje. Byk seh. Bulan dpn lagi laaa bertimbun. Letih gle seh. Ble laaa aku nak dpt keje yg dok opis jek. Hehehe. Ok laaaa Aku nak main game. Bye

No comments: