Saturday 16 June 2007

Reply on if only they knew

Aku baru lepas baca blog kakak awek aku. Gle aku x puas hati ngan kata2 dia tu. 1st of all dia tuduh aku bawak adik die merayau x tentu hala. Aku bwk pg kedai makan jek. Dah tu adik dia balik keje lewat 11 lebey. Ckp jek balik kul 11 biasa laaa closing sure abih dalam kul 11.20 camtu. Aku mkn pun kat kedai mamak area umah dia gak. Bukan aku bwk g tempat lain ke apa. Aritu aku lmbt pun sbb aku bwk dia jln2 kat downtown. Downtown tu plak bukak 11 ke atas. Dah tu xkan nak pg kul 10 plak. Apa yg ada. Another day aku main futsal. Sampai umah dia lewat skit dlm kul 1 lebey skit camtu. Sbb aku x abih main lg futsal aku benti then hantar dia balik sbb aku rasa cam dah lewat sgt. Aku admit salah aku sbb beria2 nak ajak dia pg futsal.

Suppose dia siasat dulu. Aku tau aku blaja xde keje lg. Duit mak bapak kasi. Tp dia xde hak tuduh aku mkn duit adik dia. Haihhh. Xpe. Skang dia punya hari, dia bley ckp mcm2. Tunggu nanti. Aku buktikan.

No comments: