Saturday 22 August 2009

1st Day Sahur

Sedey jugak pk. Dah x mcm slalu. Dulu aku mesti sahur ngan famili aku. Hari ni 1st day aku terpaksa berada kat Penang sebab kene hadiri kursus induksi. Apa boleh boleh buat. Dah tanggungjawab. Aku jugak yang nak confirm nanti. Hehe. Khamis nanti baru dapat balik lepas exam. Xtau laaa sempat atau x aku berbuka bersama keluarga.Hopefully sempat laa kan. Aku pun xnak rush2 balik nie. Takut nanti sampai2 waktu org semua sibuk nak balik berbuka. Apa pun doakan aku sehat sentiasa, lagi2 time kursus induksi nie. Aku ada exam hari akhir nanti. Ok laaa selamat menjalani ibadah puasa. Jgn korek idong aaa.

1 comment:

Anonymous said...

ooo..kesian juga bila kita kena bertugas demi melaksanakan tanggungjawab. Apapun,selamat bersabar lah ye. Mmg sdih bila baca entry ni..